Článek Čtvrtek 12-08-2010

Vložit nový komentář (moderovaná diskuze)

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Moderované komentáře k článku: Čtvrtek 12-08-2010

12. 08. 2010 - 10:55

chaostheory: to je fakt vul... s tou zalobou bych si moc starosti nedelala, jak rikas, byly by proti nemu hlavne ty smsky, telefonaty atd. navic nezminila ses o tom nekomu treba v praci jeste nez se to vyhrotilo? je fajn, ze mas zarizenou novou praci, ale co na chvili vypnout...? takovy stresy v poslednich tydnech, to se musi nekde odrazit. byt tebou, tak si ty prachy uziju a nekam na mesic odjedu

---
chaostheory.pismenkuje.cz

12. 08. 2010 - 16:31

lucik*: Jo, máš pravdu. Musím vypnout a odpočinout si. To bych se ale nesměla dozvídat další a další jobovky z praáce.

---
lucik.pise.cz

12. 08. 2010 - 13:39

empress: Cožeeeee, odejít máš TY????!!!! Neskutečný. Je mi opravdu líto, jak to dopadlo, ale věřím, že nakonec sama litovat nebudeš. Určitě tě čeká lepší práce a hlavně klid.

Pokud ti přijde obsílka, tak se za tebe snad postaví nějaký kolegové, viď? Ale já bych se toho stejně bála. Proč mám pocit, že u soudu obvykle vyhrává ten movitější nebo ten větší hajzl?

Nechápu generálního, že navrhl výpověď tobě. Ty jsi přece oběť! A to prase manipulantský tam zůstane.

Prej že jsi špatně pracovala? A proč ti říkal, že jsi klíčový člověk? Ať si teda pořádně promyslí, jak to vlastně je. Hlavně těm jeho kecům, že jsi blbej pracovník, nevěř!

S právníkem děláš dobře.

Užij si volno, jo?

---
empress.pise.cz

12. 08. 2010 - 16:33

lucik*: Ono se to tak prostě dělá. Šéf je pro něj důležitější než já, takže já se odstranim, vyplatim, on dostane trochu přes prsty, aby věděl, že už to dělat nemá a hezky se to zamete pod koberec.
Pokud mi přijde obsílka, tak se za mě někteří z kolegů postaví. A to zrovna ti, od kterých by to on nečekal...
Volno si zatím moc neužívám.

---
lucik.pise.cz

12. 08. 2010 - 14:59

beta: Ahoj Luci, na tvůj blog jsem narazila čistě náhodou, ale zhltla jsem ho od začátku na dvě posezení, jak u nejnapínavějšího románu. Zvlášť v napětí jsem očekávala tvé zápisky po 9.8. To je úplně šílené, co nyní prožíváš. Nejvíc mne nadzvedlo, že ten, který se provinil, a neumí rozdejchat tvoje odmítnutí, tak se ti nakonec pomstí tím, že tě vymete z firmy - a jak je vidět, generální ho jako hlavouna kreje...To je hnus. A to jenom proto, že jsou v moci postavení. Nakonec na to, jako pokaždé, zase doplatí ta níže postavená. Jsi normální oběť svých nenažraných šéfů. "On" si možná myslel, že mu taky dáš, když jsi dala „kolegovi-ženáči“. Kdo ví, Luci, možná si o tobě s kolegou-ženáčem povídali… znáš chlapi... Neměla jsi to asi nechat zajít s kolegou-ženáčem až tak daleko… Měla bys teď čistší štít a byla teď morálně-odolnější proti nim. Myslím, že je moc dobře, že jsi zašla za právníkem. No a pokud bys „byla hodně velká svině“, mohla by ses i zkontaktovat s jeho manželkou, ledascos jí povykládat, a jako důkaz jí přeposlat jeho esemesky... To jako aby z toho nevyváznul tak lehce. Ty sms si hodně dobře schovej, případně si vytiskni vaši komunikaci ze skype, jestli si ukládáš do historie. Může to posloužit jako důkazní materiál, pokud by opravdu došlo k soudu. Nedej se, Luci. A přeju jim tam ve firmě, ať se tam teď v tom po tobě po uši poplácají. No, kdybych byla ve tvé kůži, a byla dostatečně silná, možná bych to, co se ti stalo, nechala tak trochu lehce rozmáznout např. v AHA nebo v Blesku… Za jakých okolností jsi přišla o místo… No prostě nezůstat s tím zážitkem sama, a na „správných“ místech se o něj rozdělit... Aby to toho kreténa stálo minimálně taky jeho pozici...krach manželství…aby taky malinko zakusil, co je to životní pád, za to, co ti udělal...Ono totiž jeho vlastní hříchy každého jednou doženou… Záleží jen na situaci.

12. 08. 2010 - 16:41

lucik*: Jé, děkuju, moc jsi mě potěšila.
Ano, mě taky neustále nadzvedává to, co se teď děje za nespravedlnosti, ale tak nějak pořád věřím v ty boží mlýny, co melou... a doufám, že na něj dojde...Souhlasím s tím, že si asi myslel, že mu taky dám. Začíná to tak vypadat. Dneska byl totiž za mým ženáčem a řekl mu, že ví o našem vztahu. Že prý jsem ho obvinila ze sexuálního obtěžování a že mě dá k soudu, tak aby počítal s tím, že se tam bude probírat i náš vztah. HOVADO! Byla jsem dneska na kafi s kolegou, který mi řekl, že se za mě když tak postaví a že má od něj i nějaké maily - šéf to totiž řešil i s ním. Soud bych nejspíš vyhrála, on si tím jenom podrazí nohy. Ale nechci, aby do toho tahali ženatýho kolegu. Nechci, aby se mu kvůli pomstychtivosti jednoho hovada rozbila rodina.
Taky mě napadlo, že bych smsky poslala manželce, ale říkám si, že to nemám zapotřebí. Tím, že po firmě rozhlašuje, že jsem ho obvinila ze sexuálního obtěžování si dělá zle sám. Lidi nejsou blbý. Pokud se naskytne příležitost, tak jí využiju.

---
lucik.pise.cz

12. 08. 2010 - 18:01

empress: Proč by šéf měl probírat u soudu tvůj vztah se ženáčem? Co by tím získal? To by jako řekl:

"No víte, slavný soude, ona se vyspala támhle s Pepou, tak jsem chtěl taky a ona mi nedala, představte si tu nehoráznost! Jemu dá a mně ne?!"

Když ten vztah zmíní, bude akorát za šaška, tomu věř. Tahá do toho něco, do čeho mu nic není a soudu by to nejspíš bylo taky u prdele.

---
empress.pise.cz

12. 08. 2010 - 19:55

lucik*: Bude za šaška a už za šaška je... Akorát si to neuvědomuje, protože má nějaké zatmění mozku.
Jenom jsme se dneska s kolegou docela nasmáli a už asi chápu, co ho tak strašně štve - musí vyplatit tolik peněz a přitom si ani nevrznul.

---
lucik.pise.cz

13. 08. 2010 - 15:14

ava*: Třeba by měl v úmyslu celý to obrátit proti ní, že nabalování chlapů je její záliba a že naopak on odmítl ji a ona to neunesla a vymyslela si tohle... co já vím, jaký je to hajzl... Ale vůbec bych o tomhle nepřemýšlela, prostě bych takový věci neřešila, dokud nenastaly...

---
ava.pise.cz

13. 08. 2010 - 16:55

lucik*: Jo, myslím si, že přesně tohle má v úmyslu. Hajzl je na to dost velký. Snažím se o tom nepřemýšlet, ale dost dobře to nejde. A ženatý kolega mi to vůbec neulehčuje.

---
lucik.pise.cz

12. 08. 2010 - 18:02

empress: Jo a máš tu historii ze Skypu??

---
empress.pise.cz

12. 08. 2010 - 19:52

lucik*: Zrovna historii ze skypu nemam.

---
lucik.pise.cz

12. 08. 2010 - 17:59

empress: Já bych teda SMS manželce neposílala, proč ubližovat ještě jí? A navíc si myslím, že po takové "pomstě" by se mi moc neulevilo, akorát bych zahořkla.

Podle mě teď je lepší se už moc neozývat, nechat to došumět, ignorovat. Když to dá Lucik do novin, jen to zase rozdmýchá a prodlouží. A pak by k tomu soudu došlo nejspíš určitě.

Jinak s ostatním, co píšeš, souhlasím.

---
empress.pise.cz

13. 08. 2010 - 15:19

ava*: Manželku bych do toho já osobně asi vůbec netahala, neznáš ji, nevíš, co je to za osobu a je dost dobře možný, že ON je pro ni úžasňák, který pro ni chce přece jen to nejlepší, on by to před ní nějak okecal, hodil to celý na tebe, žes po něm vyjížděla a on tě odmítal a ty ses naštvala a děláš mu tohle... a ona by mu věřila a taky se postavila proti tobě... A pak by sis teprve mohla zažít... Třeba vám to přijde přehnaný, ale vím, o čem mluvím
Přimlouvám se za naprostou ignoraci. Jak to máš s ostatníma lidma z práce, vídáš se s nimi?

---
ava.pise.cz

13. 08. 2010 - 16:58

lucik*: Manželku vůbec nemám v úmyslu do toho tahat. To už jsem tady v komentářích i psala.
S plno lidma z práce v kontaktu jsem, ale musím se přiznat, že to budu omezovat, protože se díky tomu pořád dozvídám, co dalšího šéf vyvádí a už to asi ani vědět nechci. A hlavně už mě nebaví to pořád dokola rozebírat, řešit a přemýšlet, jestli mě fakt k soudu dá nebo ne. Chci se dát do klidu a řešit až to, co nastane.

---
lucik.pise.cz

12. 08. 2010 - 15:00

arielle*: No tak to je fakt hustý. Začátek článku mi přišel pozitivní, že sice musíš odejít, ale dostaneš myslím pěkné odstupné, takže i kdyby se zrovna nedařilo najít jinou práci, neživořila bys.
A na to bych se mu vy***la, abych dala sama výpověď a ještě jim tam někoho zaučovala, jak kdyby on nic neprovedl, dement
Bohužel, lidi jsou hajzlové, kdybych nezažila to, co v minulý práci, nevěřila bych... A s tím vyhrožováním soudem... to je fakt debil, nevím, co ještě řeší a nevím, za co by tě měl žalovat. Máš ještě ty sms od něj? Historii na icq? A výpis sms se zjistit dá.
Uplně bych ho vymázla ze života, zpřetrhat kontakty... a najdeš si jinou práci a bude to dobrý A nenervuj se tím, že co když ti přijde obsílka... to řeš až kdyby fakt přišla, nepřivolávej si to.

12. 08. 2010 - 16:45

lucik*: No, já jsem se mu na to taky vy***la, že bych dávala výpověď já! Byla jsem na něj včera docela ostrá a řekla jsem mu, jestli si jako myslí, že mi zkomplikuje situaci v práci a já pak sama od sebe v klidu odejdu? Hm, myslel. Dneska si prej dokonce přinesl do kanceláře můj počítač a snažil se tam něco najít... Blbý, když jsem si všechno vymazala. Asi musí být hodně uraženej. Odmítla jsem ho, stálo ho to hodně a vlastně si teda ani neužil. Chudák.
Ze života jsem ho vymazala, ale byla bych ráda, kdyby udělal to samý a nechal mě na pokoji.
Máš pravdu. Obsílkou se nebudu nervovat a budu to řešit až jestli to opravdu nastane.

---
lucik.pise.cz

12. 08. 2010 - 17:04

arielle*: A on tě ještě nějak kontaktuje?

12. 08. 2010 - 19:57

lucik*: Naštěstí ne, ještě toho trochu.

---
lucik.pise.cz

13. 08. 2010 - 14:53

marinka: No, pokecat si o tom s právníkem nebude na škodu, aspoň budeš na šéfa připravená, kdyby chtěl přijít s nějakou pomstou. Ale myslim, že Tě chtěl jenom vystrašit. No, s novou prací Ti přeju, aby to nějak šlo udělat, ale kdyby ne, tak se dá i doma dělat spousta věcí, tedy spíš mimo domov, však ty by sis určitě poradila. Je to smutný, ale mywlim, že u vás(tedy teď už u nich) ve firmě se šéfíkovo výstupy opravdu zametou pod koberec a pojede se dál.

---
marinka.pise.cz

15. 08. 2010 - 22:37

lucik*: Jo, to si myslí všichni, že mě chce jenom vystrašit, ale fakt se mu to podařilo. To ale nemusí vědět, že... Já už si mezitim shánim lidi, co by proti němu svědčili.
Ano, ve firmě se to určitě zamete pod koberec a pojede se dál... to je holt život.

---
lucik.pise.cz

14. 08. 2010 - 17:03

zlomenymec: Jáj, máš dva a půl měsíce na to, aby ses z toho všeho vzpamatovala To bude dobrý, soud nepřichází v úvahu (pokud to ovšem není opravdu idiot v žádným případě by případný soud nemohl vyhrát )
Teď se prostě hoď do klidu, dej si nohy na stůl a počkej na kavalerii, která už je na cestě (doufám, žes viděla Pulp Fiction )

---
zlomenymec.pise.cz

15. 08. 2010 - 22:41

lucik*: Podle toho, co jsi tady četl - nepřijde Ti jako dostatečný idiot, aby to k tomu soudu fakt dal? Mě bohužel jo.
Pulp Fiction jsem samozřejmě viděla, je to můj oblíbený film a nejoblíbenější scéna je ta scéna, Travolta prostřelí tomu černochovi na zadní sedačce hlavu a pak se hádají, že to bylo tím, že najel na kamínek.

---
lucik.pise.cz

16. 08. 2010 - 09:56

prava bruneta: Mojí kolegyni taky hrozily soudama a exekutorama a potom jí volal šefův právník, aby se nějak dohodly a ona odmítla řekla, že se na ničem dohadovat nebude a že nic neprovedla a jestli chtějí ať jí dají ke všem soudům... a už je to rok a ticho po pěšince... ten právník mu asi poradil že to nemá smysl - víš to jsou takový ty uraženecký kecy co mají člověku znepříjemnit život.

Taky jí z tý práce hnali jako zlodějku a dokonce jí vyhodil z obchodu - bylo to strašný divadlo. Neboj se, buď v klidu, zrelaxuj se a buď v pohodě..

Co se má stát se stane a je jedno jestli se budeš nervovat už předem nebo ne. Zdraví máš jen jedno

---
www.prava-bruneta.pise.cz

16. 08. 2010 - 11:32

lucik*: A co udělala ona, že jí tak hnali?
Snažím se nenervovat, ale dostávají se ke mě zprávy, že už si o tom šušká celá firma, že jsem prej šéfa obvinila, on to tam sám rozhlašuje totiž. Bylo by mi líp, kdybych nic nevěděla.
O těch uraženeckých kecech mi to říkají všichni. Tak snad máte pravdu. Uvidíme, co bude...

---
lucik.pise.cz